ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΗΣ Π.Α.Σ.Π. Η/Υ/Σ ΣΤΕφ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
1. Απευθείας ιδιωτική χρηματοδότηση από επιχειρήσεις ως συμπληρωματικό μέτρο οικονομικής ενίσχυσης στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ.
2.Σύνδεση της αξιολόγησης με τη χρηματοδότηση, μέσω επίσημης κατάταξης των ελληνικών ιδρυμάτων. Πέρα από την πάγια χρηματοδότηση που θα λαμβάνουν τα ιδρύματα για τις λειτουργικές τους ανάγκες, θα πρέπει να λαμβάνουν bonus χρηματοδότησης ανάλογα με την κατάταξή τους.
3.Ίδρυση παραρτημάτων των ελληνικών ιδρυμάτων στο εξωτερικό, κυρίως σε χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και του αραβικού κόσμου. Κίνητρα για τον επαναπατρισμό Ελλήνων επιστημόνων που ζουν, εργάζονται και διαπρέπουν στο εξωτερικό.
4.Να χορηγούνται στους φοιτητές e-readers και e-books προς αντικατάσταση των συγγραμμάτων.
5.Κατάργηση του θεσμού της ΕΦΕΕ-ΕΣΕΕ
6.Διεξαγωγή φοιτητικών εκλογών κάθε δύο χρόνια με παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου
7.Για το Άσυλο η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ υποστηρίζει πως «Οι δημόσιες αρχές πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επέμβουν κάθε φορά που διαπράττονται εγκληματικές πράξεις με απλή καταγγελία».
8.Να επιτραπεί η δυνατότητα ίδρυσης μη κρατικών Πανεπιστημίων
9. Πρυτανικό Συμβούλιο Ο Εκτελεστικός Διευθυντής θα προέρχεται από την ανοιχτή αγορά με καθήκοντα οικονομικής και διοικητικής διαχείρισης.
Συμβούλιο Στήριξης Προτείνουμε τη δημιουργία Συμβουλίου Στήριξης με συμβουλευτικό και γνωμοδοτικό χπροσέλκυση επιπλέον εσόαρακτήρα, που θα αποτελείται από εκπροσώπους του ιδρύματος, ανθρώπους της αγοράς και τοπικούς φορείς. Στόχος η διάδοση της καλής φήμης του ιδρύματος και η προσέλκυση επιπλέον εσοδών.
ΜΕ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΠ-ΝΔΦΚ :
1. ΟΧΙ στην εμπορευματοποίηση της Παιδείας. Η Παιδεία να υπενθυμίσουμε ότι είναι κοινωνικό αγαθό και δεν θα επιτρέψουμε τη μετατροπή της σε μια μορφή επαιτείας.
2. Για εμάς η Αξιολόγηση είναι διαχρονικό αίτημα που θα έχει καθαρά ρόλο υποστηρικτικό προς τα ιδρύματα της χώρας και δεν θα τα κατατάσσει σε α και β κατηγορίας. Επίσης, ζητάμε ισόποση χρηματοδότηση Πανεπιστήμιων και ΤΕΙ πόσο μάλλον καμία σύνδεση της χρηματοδότησης με την αξιολόγηση. Οι λέξεις και οι εκφράσεις του τύπου bonus και συναφή ανήκουν στον επαγγελματικό χώρο και όχι σε μια ΔΗΜΟΣΙΑ-ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.
3. Η ίδρυση παραρτημάτων των ελληνικών ιδρυμάτων στο εξωτερικό θα αποτελούσε μεγάλη δαπάνη για το ελληνικό κράτος εν καιρούς οικονομικής ύφεσης. Προτείνουμε λοιπόν στους συναδέλφους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ να αφήσουν τα επικοινωνιακά τεχνάσματα και να τους ενημερώσουμε ότι υπάρχει το φαινόμενο της συνεχόμενης υπεχρηματοδότησες των ΤΕΙ. Πως θα δημιουργήσουμε παραρτήματα στο εξωτερικό ενώ το ελληνικό κράτος δεν μπορεί να συντηρήσει τα ιδρύματα της ενδοχώρας ενώ παράλληλα γινόμαστε μάρτυρες της συγχώνευσης και της κατάργησης των σχολών.
4. Οι σπουδαστές γνωρίζουν ότι η χορήγηση e-readers και e-books προς αντικατάσταση των συγγραμμάτων βρισκόταν πάντα στην ατζέντα των προτάσεων της ΠΑΣΠ. Για άλλη μια φορά η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ αντιγράφει δίκες μας προτάσεις και ιδέες.
5. Είναι λογικό η παράταξη των Κενταύρων και των Ρέϊντζερς να ζητούν τη κατάργηση του θεσμού της ΕΣΕΕ και ΕΦΕΕ αφού στις έξι συνεδριάσεις του απερχόμενου Κεντρικού Συμβουλίου της ΕΣΕΕ που κάλεσε η ΠΑΣΠ ΤΕΙ δεν παραβρέθηκε σε καμία. Εμείς ζητούμε τη λειτουργιά του οργάνου της ΕΣΕΕ και όχι την υπονόμευση του.
6. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αντιγραφής των θέσεων μας αποτελεί η πρότασή που βρίσκεται στο site μας εδώ και 2 χρόνια για τη μεταρρύθμιση του φοιτητικού Κινήματος με τη δημιουργία της Ενιαίας Βουλής των Φοιτητών και τη διενέργεια Σπουδαστικών εκλογών ανά 2 χρόνια με παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου.
7. Δεν θα επιτρέψουμε καμία μεταβολή του ασύλου, η περιφρούρηση του είναι δική μας υποχρέωση, ΝΟΜΟΣ για το άσυλο υπάρχει ας τον εφαρμόσουμε. Δικαιολογημένα ο πρόεδρος της ΝΔ επικροτούσε την κατά αυτόν "θαρραλέα" πρόταση της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για "κατάργηση του ασύλου της ανομίας στα πανεπιστήμια’’.
8. Είναι ξεκάθαρη για άλλη μια φορά η θέση μας, ΔΗΜΟΣΙΑ-ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ για όλους.
9. Διεκδικούμε πλήρες αυτοδιοίκητο των ιδρυμάτων, δεν θα αφήσουμε MANAGERS και Επιχειρηματίες να ωφελούνται από τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου